Pretensioonid ja pileti tühistamine

Tagastustaotlus

Kui teie lennupilet või lisateenus on tühistatud Aviesi poolt, saate taotleda raha tagastamist täites tagastustaotluse. Avies AS tagastab raha juhul kui lennupilet on ostetud Avies online müügisüsteemist või läbi Aviesi klienditoe. Muudel juhtudel pöörduge teile pileti müünud ettevõtte poole. Kui maksite lennupileti või lisateenuse eest krediitkaardiga, tehakse tagastus samale krediitkaardile mida kasutasite ostu tegemiseks. Muudel juhtudel tagastatakse raha teie valitud pangakontole. Raha tagastatakse 30 päeva jooksul alates tagastustaotluse esitamisest. Ära jäänud reiside tõttu tühistatud piletite eest tasutud raha tagastatakse 30 päeva jooksul alates taotluse esitamisest.

Arstitõend

Teatud juhtudel aktespteerib AVIES piletiraha täielikku tagastamist, kui reisija edastab arstitõendi, millel on kirjas alljärgnev informatsioon:

  • Arsti nimi, allkiri ja kontakttelefoni number
  • Lühike kirjeldus, mis põhjustel polnud võimalik reisile minna
  • Reisija nimi ja isikukood
  • Tõendi väljastamise kuupäev
  • Arsti tempel
  • Broneeringu number või kasutamata pileti number

Arstitõend tuleb saata kas posti teel AS AVIES, Sepise 1, Tallinn, 11415  või AVIES või e-posti aadressil regular [a] avies.ee .

Pretensioonid

Kõik pretensioonid tuleb saata e-posti aadressile regular [at] avies.ee või postiaadressil AS AVIES,Sepise 1, Tallinn . Kõigile kirjadele vastatakse hiljemalt 10 tööpäeva jooksul.

Vedamisest keeldumine

AVIES võib keelduda teie või teie pagasi vedamisest, kui ilmneb mõni järgmistest asjaoludest või AVIES arvab põhjendatult, et mõni selline asjaolu võib ilmneda:

  • pileti eest pole tasutud
  • te pole ilmunud õigeaegselt lennule registreerimisele või lennu lähteväravasse
  • teil ei ole reisimiseks või pagasi veoks vajalikke dokumente
  • kui esineb terviseprobleeme või rasedal on lapse sünnikuupäevani jäänud vähem kui 2 nädalat
  • teie vaimne või füüsiline seisund, sealhulgas teie alkoholi- või narkojoove kujutab ohtu teile endale, kaasreisijatele, meeskonnale või varale
  • te olete mõnel eelmisel lennul sooritanud väärteo ning meil on alust arvata, et selline tegu võib korduda
  • te eirate AVIESi ohutus- või turvajuhiseid.

Kogemustele toetudes võime väita, et tihti ei ilmu inimesed lennule, millele neil on kinnitatud broneering, seetõttu võib AVIES kinnitada lennule rohkem broneeringuid, kui tegelikult lennukis kohti on (nn ülebroneerimine). Sarnaselt teiste lennuliinidega on ka AVIESil kompensatsioonisüsteem juhuks, kui oleme sunnitud kinnitatud broneeringuga reisija lennust maha jätma. Esmalt püüame alati leida vabatahtlikke, kes oleksid nõus oma lennupileti teisele lennule ümber broneerima või alternatiivset transporti kasutama. Sellistel juhtudel makstakse reisijale kompensatsiooni ning vajadusel kaetakse pileti ümberbroneerimisega ning piletil märgitud sihtkohta jõudmiseks alternatiivse transpordi kasutamisega seotud kulud.